Marini Martini

Tack mitt älskade hjärta för att du skriver så gulliga saker om mig !
Men jag tänker fortfarande hålla mig till den isolerade flickvännen tills du har bevisat wrong haha hoho hihi hehe ! ;)
Haha men jag gillar dig ändå din grisunge jag älskar och va med dig.

Prutt på dig.






I morgon så ska jag hem till min kära mor för att vara med min söta lillasyster för hon har höstlov nu.
Tänkte jag skulle underhålla henne på nått sett.. hur vet jag inte några förslag ?
Stannar där i några dagar för det är så mysigt och vara hemma hos mamma och behöva sova med långärmad tröja och mjukisbyxor :P haha
Men som sagt det ska bli skönt att få komma bort från detta ghetto vilket det är varje gång jag åker till mamma det är därför jag åker dit och få träffa min kära familj också ;) ♥

Nog om det nu ska jag hungra vidare i väntan på grillad mat från där uppe hos far min.
Ching Chong !

PZ *

Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥