Ööööh ?

Som min rubrik känner jag mig nu .. jag drar ett snabbt litet inlägg bara nu såhär halv fem på natten/morgonen ?
Pappa och karin kom nyss hem därav den sena ankomsten ner hit till oss, men summering av kvällen :
Jag har haft en mysig kväll med min vän m-dog
Och nu ska jag gå och lägga mig på "dirren" haha är sjuuuukt trött för att nu är min fina dygnsrytm fuckad igen men det får jag lösa i morgon genom att gå upp klockan tolv typ och va trött hela dagen och gå och lägga mig i tid i morgon.. säger jag som ska på inflyttningsfest i morgon.. jaja men vi märker ju i morgon om jag är vaken eller ej klockan tolv !




bajs bajs bajs !



PZ *


Kommentarer
Postat av: m

taack för en trevlig kväll :D:D



<3

2009-10-24 @ 15:40:44

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥