Saker

Nu måste det hända nått asså, nu har jag och marina segat alleles för mycket !
Hon duschar nu sen så får jag gå och duscha, sen blir det förtäring av alkohol och sminkning som gäller och för mig en väldigt osynlig komplicerad utstyrsel, jag ska nämligen ha nått jobbigt under min klädsel som man inte ser haha lite jobbigt men vad gör man inte ;)

Fick även en fråga om att gå på idolfinalen i globen den 11 December, tackade såklart ja för det är ju med min kära familj, inte direkt mitt skit men en kul och trevlig grej att göra tyckte jag.
Det ersätter verkligen inte den inställda ♥marilyn manson♥ konserten såklart men det är en tröst ! :D
Jag vill verkligen gå på det ser fram emot det lite faktiskt ! :P
Nä nu ska jag gå och duscha men vi hörs senare om inte i morgon !


PZ *

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-11-01 @ 10:36:56
Postat av: Mamma

Det blev bara lite fel Cissi.Det är den 11 December.Annars var det rätt.Puss

2009-11-01 @ 10:38:27

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥