Fångad i ett korvskinn

Shuuuuuuu ! ! !
Sitter och lyssnar på min nya favvolåt på hög volym och taggar till ingenting hahah bääääst ! ! ! !
Och det är sånt där mysigt väder ute regn och skit :D och det va mysigt väder förut också juuuuuue jag gillar båda ! :D
Idag har jag klippt mig jag tänkte liksom tredje gången gilt så nu är jag nöjd med min frill asså ! :D feting najs !
Efter skolan åkte jag in till stan med sällskap av F och sen gick jag och hälsade på mamma en snabbis.
Sen gick jag därifrån till Slussen eftersom det va så fint väder och så gick jag bara och gleeed faktiskt :)
Seen så mötte jag upp Älskling, Max, Andre och Robin och dem va lika flummiga som vanligt, därav min rubrik för Max sjöng fångad i ett korvskinn istället för fångad av en stormvind xD hahaha så det va lite roligt, typiskt min humor faktiskt !
Såå nu får ni lite bilder tycker jag :).
Nu ser man faktiskt att jag har klippt mig, har klippt ända upp till axlarna i nacken.


 

PUSSS PUSSS !


Kommentarer
Postat av: DONKEN

a-line?

stockholm?

BOR du där? :O

2010-04-30 @ 12:54:02
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥