För mycket friskluft

God kväll mitt herskap !
Idag har jag och jag bara haft en heldag för oss själva haha :P
Åkte till naprapaten och fixa och dona lite sen åkte jag och mötte Lorena för att vi skulle fixa naglar (fransk manikyr med en lite silverglitterrand) idag :D yeeey dem vart jättefina visar bild sen, en bra sak till är att dem bara kostade 250 :- och vill ni veta vart ? hmmm det får ni inte moahahaha ! Hemlis ^^
Sen åkte jag in till stan igen och gick runt som ett fån för att leta efter en jacka att ha, hittade en tillslut som jag tog plus att jag orkade inte gå runt längre och för att jag skulle ha en jacka IDAG !
Nu sitter jag här hemma och ska kolla på TV snart och bara lugna ner mig efter allt springande :P
Juste, mamma anmälde oss till vårruset idag också, det kostar lite pengar för att vara med så då tyckte mamma att det passade bra med en liten utmaning till mig.
Om jag springer på bättre tid än mamma så betalar hon min avgift till vårruset, det kostar inte så mycket men det är väll en kul grej liksom :) såååå mamma jag ska slå dig ! ♥

Pics.


Ha en bra kväll :) !

Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥