Fredag 23 April

Idag har jag varit i skolan och jag blev klippt igen haha som jag sa :P visar bild.
Åkte till jobbet och jobbade, blev lite senare än vanligt som förväntat också men det va ingen fara va ändå ingen megastress liksom heller så det va bra :)
Ska jobba i morgon börjar klockan ett typ med det är lugnt sen är jag ledig Söndag, ska fixa lite grejs med.
Söndag blir det av och jag e så uppspelt för jag har längtat så läääänge ! haha (fånig grej bara egentligen)

Bild på håret, kortare bak.


PUSS HEJ ! ♥

Kommentarer
Postat av: Mona Lisa med 30kg bling

HEHEHEJ! Jag ser ingen skillnad :$ fast sen så är ju jag gravt utvecklingsstörd

2010-04-24 @ 01:30:58
Postat av: Anonym

Fint men som sagt det syns inte så mycket.Fin kofta:)

2010-04-25 @ 12:10:13

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥