Godermorgon

Godmorgon godmorgon !
Jag sitter här hemma hos mamma, kom hit igår.
Vi ska äta frukost alldeles snart och sen göra oss i ordning för att åka in till stan för jag ska till naprapaten idag igen och dö lite, sen ska vi väll fika eller nått för mamma är ledig idag så vi ska myysa :D
Åkte till mamma för jag ska plugga järnet, kan inte det hemma för jag har massa söta saker hemma som tar upp min uppmärksamhet haha så det får bli här :D
Jag börjar du skolan igen på Torsdag och då ska allt vara klart :) men det fixar jag såklart ;)

Igår fick vi vårat alkoholtillstånd till jobbet så i jag ska jobba hela helgen lång för om nån har spridigt "rykte" så lär det väll komma jättemånga människor eftersom det har ringt och folk har frågat om det, så i helgen så kör vi hårt mina vänner och vi hoppas på mycket dricks som min pappa sa haha :D


Men nu är det frukost så hörs vi senare på dagen, ha en bra dag ;) ♥

Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥