Härligt väder !

Ååååååh allt jag skrev försvann nyss, faaaan va irriterad jag blir !!!!!

I alla fall idag har jag varit i skolan och vi har gjort fönuppbyggnad (volym med fön och borste) any way så gick det så bra som det kan gå för mig i alla fall och jag vart nöjd faktiskt :)
Seen så blev det lite frisyrer och grejer och Felicia i min klass gjorde sånna där flätor på sidan på mig, älskar sånna (visar bild).
Fick även tillbaka mitt förra prov idag också och det fick jag VG- på vilket är bra för att vara mig faktist hah så jag är nöjd med det.
Hade även ett annat prov idag som jag knappt hade tränat på, läste allt två gånger men jag spika provet ändå och fick i alla fall G det duger för mig med allt annat är bara positivt :D
Sen åkte jag till jobbet och fick även sluta tidigare idag för det va inte så mycket att göra, så nu sitter jag och kollar på halv åtta hos mig och sen så ska jag bara ta det lugnt för jag har så ont i min rygg :(

Jag idag :)




Vi hörs sen :) PUSS !


Kommentarer
Postat av: DONKEN

snöggt!

macco är en tjej som heter mikaela egentligen, och är min bästevän på jorden. så äääre. och ja, det är skönt att han blev snygg igen lasse, MEN nu har han blivit sjuk. han också. suck... :(

2010-04-15 @ 22:58:24
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥