O så jag också *suck*

Lovar du att vara ärlig? Tro du va du vill ;)
Du heter: Cecilia
Smeknamn: Cissi
Låt som när du är ledsen sörjer till? Ingen speciell bara lugna låtar
Beroende av: Tuggummi & Lipsyl
Vem behöver du mest just nu: Familjen & älskling <3
Vad tror folk om dig? Att jag är tyst och tråkig :P 
Stämmer det? Så är det säääkert, but i dont give a fuck
Vad får du oftast komplimanger för? Mina ögonfransar, att dem är långa
Vad säger du för att imponera på någon? Behöver inte imponera, folk imponeraS ;)
Hur imponerar man på dig? Try me
Brukar du skratta för dig själv? Hah aah väldigt ofta
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: 70a :)<3
Var bor du? På värmdö
Trivs du där: Det är helt okej
Äger du några converse: Yepp ett par vita & svarta
Sprit, cider, vin eller öl: Cider
Brukar du bli för full: Fullast vinner !
Vad har du för mobil operatör: Tele2 Comviq
Är du allergisk i mot något: Katt, hund, häst, damm & gräs
Har du haft sex idag: Nej
Nästa mål i ditt liv: Gå klart min utbildning och börja klippa
Hur svarar du i mobilen: "Hallå?"
Vem ringde du senast? Rasmus
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: I love you, god natt.
Antal timmar sömn inatt: 9 tror jag
Sov du ensam: Yes i did
Brukar du komma i tid: Lagom är bäst ;) 
När mår du bra: När jag är med folk som gillar mig
När blev du fotad senast: Jag fotade mig idag, blev fotad i helgen
Hur känner du dig nu: Lite trött men belåten :P
Vanligaste färg på dina kläder: Svart skulle jag vilja påstå
Vad tycker du om fötter: Jag är ganska äcklad av fötter fast mest killfötter :P
Vad saknar du: Min Rasmus <3
Hade du en bra kväll igår: Ja en myskväll hos mamma sitter aldrig fel
Favorit dryck på morgonen: Kaffe
Rakar du benen: Borde göra det oftare :P
När brukar du oftast gå och lägga dig: Vääldigt olika faktiskt
Är du blyg? Ja det är jag
Sysslar du med någon idrott: Nää men jag springer hemma
Vill du hellre ha mail än brev: Nää jag älskar och få brev :D
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Njaaa
Har du spytt offentligt: Oj oj ja jag har ju det :P
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Jag skulle ha sex
Är du nöjd med ditt liv: Självklart !
Är du bortskämd: Skulle jag inte vilja påstå
Vad gör du i morgon: I morgon ska jag springa och sen plugga
Vad är det värsta du vet? Irriterande människor och folk som ljuger
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Det beror helt på
Vad längtar du till? Tills jag har tjänat ihop pengar till Thailand
Har du bra vänner och äkta vänskap? Finns några
Vad använder du för shampoo? Tresemmé
Vad är det finaste du fått? Min förlovningsring
En speciell dag du minns: Sommaren 2005
Hur gammal är du: 19
Tycker du om någon just nu: Japp :)
Om fem månader: Är jag en frisör 
Du samlar på: Nya enkronor
Gröna eller röda äppeln: Spillerill
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Mamma
Gillar du golf: Nej
Vilken tid gick du upp idag: Vaknade 9 men gick upp kvart i 10
Har du sovit i din egna säng inatt: Ja
Har du strumpor på dig nu: Ja och tofflor
Är det okej att gråta: Alla gråter väll när dem vill ?
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Shoppa gärnet + garderob, sen göra nån nytta kanske ?
Bär du glasögon eller linser: Näää
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nä hellre mer kläder utan än några kläder med
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Haha allt mellan 12 till 16 :P
Vill du gifta dig: Kanske det kanske
Vill du ha barn: Ja minst en tjej i alla fall
Solar du ofta: Nä inte nu men jag vill
Är du bra på att laga mat: Helt okej
Är du flygrädd: Nej inte alls
Hur vig är du: Neje
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten eller mjölk
Vilken är din favoritglass: Vanilj med jordgubb
Tror du på ett liv efter döden: Det vettefan
Tycker du om sushi: Ja, jag har faktiskt lärt mig att gilla det
Vad äter du helst när du ser på film: Det jag är sugen på
Bor dina föräldrar tillsammans: Skilda
Har du tandläkarskräck: Nej
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska
Vilken ögonfärg har du: Grön-blå typ ?
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja det har jag
Biter du på naglarna: Nä inte längre
Hur ofta tränar/motionerar du: Nån gång i veckan, hoppas på mer
Senaste låt du hörde: Sober - Klara sig själv

Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥