Who the fuck is Alice ?

Heeeeej !
Idag har vi varit i stan och kikat lite, drog förbi en Thaiaffär och köpte massa goda nudlar haha :D
Seen vart det middag på "Thaidonken" haha va precis som ett donken fast mindre och med Thaimat, fast fett gott !
Senare drog vi mot Rigoletto för att gå och kolla på Alice i Underlandet i 3D, den va bra tycker jag, helt okej :D
Hade vääldigt trevligt ikväll ;)

Imorgon blir det jobb för min del och Fredag och Lördag och Söndag haha fullt upp nu hörni.
Fast det hindrar inte mig från att göra nått kul för det så på Fredag så har jag planerat lite kul med J, får se hur det slutar ;)

Snygga jag i mina glajjor (som gick sönder efter halva filmen typ :P)


Tjingiling ! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha när vi var yngre för nåra år sen var de där brillsen ju blå och i papp. med ett rött o ett blått plastöga"glas". :P varit på nån sån 3d film för nåra år sen? tycker dessa nya är fan så mkt snyggare, höhö...!

svar: tackartack, har fått den nya riktiga ringen i vitguld nu! :D den ser ut som silver, men i know what it iiiissss.... :D pöss

2010-04-08 @ 13:11:21
Postat av: DONKEN

hmpf. jag blev anonym. jag vill då INTE vara anonym! jag är miss donk herself. men jag antar att du listade ut det på hur jag skriver, och att jag typ allti skriver pöss. :P pöss!

2010-04-08 @ 13:12:13
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: DONKEN

mina brääällz kommer från H&M, för 399 kr... höhö!

2010-04-08 @ 13:52:47
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥