A great day

Tjuuuuuu !
Idaag så har jag jobbat och jag har världens bästaste jobb !
Har även skrivit papper och skit så det är najs.
Läste mitt horoskop och det stog att jag hade lycka med pengar och att min ekonomi har blivit bättre och det stämmer ju faktiskt :D
Det känns som att allt börjar klättra uppåt för min del för jag har ju även ett jobb till sommaren nu så då slipper jag oroa mig för det också känns så bra.
Idag då är det alla hjärtansdag och jag har jobbat, fick en chokladask av Pappa och Karin.
Kom hem typ halv tio, har kollat lite på film och såååå, snart ska jag bara mysa med min älskling och jag ska få massage och grejer hihi myyys ^^
Hoppas ni har haft en mysig alla hjärtansdag i alla fall ??

I morgon ska jag plugga och så ska jag släpa mig ut för att gå som jag ska göra nu i 3 veckor tills mamma kommer tillbaka då ska vi ju anmäla oss till vårruset om ni kommer ihåg ?
Det ska bli kul.

Såå nu ska jag bara kolla mina dagsrutiner här på denna dumburk sen så ska jag mysa gärnet !


Hörs i morgon Puss puss !

Kommentarer
Postat av: DONKEN

woho! är du fastanställd nu, eller har du tidsbestämt typ till sommarn eller hur blev de med papperna?

fan va gött o ha en stabil inkomst :D pöss pårej cässääää

2010-02-14 @ 23:58:35
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥