Ååååååååååh !!!!!

Blir sååå trött på blogg.se det funkar aldrig som det ska nu förtiden jag kom inte in fören nu liksom ..... :/

Idag har jag varit i skolan, hade prov, det gick skitbra ! :D (tror jag kändes så)
Efter det så åkte vi till Skuru skolan för att informera alla nior där om vårat Gymnasium och jag säger då det, det va den värsta skolan jag varit på !
Vilka jävla skitungar det va där asså, man skämdes ju för fan även om man inte har nån unge där eller nånting ! USCH ! BLÄÄÄÄ ! SKITUNGAR !

I alla fall sen när vi kom tillbaka till skolan så gjorde jag folieslingor och det gick också bra för att vara första gången !
Såå snart kan ni komma till mig och göra folieslingor !
Vi fick även våran beställning idag på massa saker som vi hade beställt, bland annat killdockhuvven med skägg för det ska vi lära oss att klippa :D
Sen massa hårprodukter, stol, sånna där rullande lådor och speglar och grejer.

Lite minijulafton :D
Hahaha fick även en härlig ide av att göra undercutt på mig själv haha är så jävla trött på mitt hår och min frisyr och undercutt syns ju inte om man släpper ner håret liksom så vad är grejen.. men det vart tvärnej från Rasmus sida så det fick jag inte göra haha, får hitta nån jävla grym frisyr som jag ska göra i alla fall.... jag MÅSTE !



I morgon så blir det mer skola, ska även åka hem till mig igen.... saknar min lilla älskling där hemma :) ♥


Men nu ska jag gå men kanske skriver mer sen :) Puss Puss !

Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥