Hurtbulle

Heej hej :)
Idag så har jag bara varit hemma fast vet ni jag har varit ute och gått i rak takt i dag i drygt en timme visst är jag duktig ? :D
Idag va det varmt ute bara en minusgrad så det varmt lite svettigt haha :D men det är det värt juuu :D
Öööh sen har jag även pluggat lite på frisörgrejset för jag har nämligen prov på Torsdag hoppas att det går bra.
Idag är det Måndag och vad betyder det ????

PARADISE HOTEL ! ! ! ! !
Det blir bara mer spännande för varje gång asså !
I morgon är det final också så ikväll kommer det nog hända en massa spännande saker :D




Vi hööörs sen PEACE  !

Kommentarer
Postat av: DONKEN

HAHHAHAAHAHAHAHAHHAHAHAHA... :p ph. skrattar jag gott åt. det är min favvo serie, det vet du ju ;) mmmh, älska cimon, o stackarn har åkt ut. allt detta vet jag bara av en anledning- jag läser det du skrivit ;) annars är man väl smått o-uppdaterad på det området. de värsta är ju att det går på tisdagar också. varför sänds inte menium på tisdagar med? TO BE CONTINUED klarar jag bara inte av. varför o vaaarföööör tar de en hel vecka mellan mediumavsnitteeeen...! lipar högt pöss

2010-02-01 @ 23:10:09
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥