Huuungrig !!

Jag är hungrig som en griiiiis...
Har suttit här och fixat lite, tänkt att jag skulle ut och gå men jag mår inte så bra har asont i magen :S har ingen aning om vad det är !
Jag ska i alla fall plugga efter jag har ätit så jag gör någon nytta i alla fall :P

Funderade även på att öppna ett sparkonto och lägga undan en hundring eller två nu varje månad, någon som vet hur man öppnar ett sådant ?
Vill liksom spara så att man har ifall det skulle krisa liksom (vilket det redan gör) men ändå eller kanske göra något roligt för dem eller så vem vet ;)
Jag samlar fortfarande på dem nya kronorna också btw och just nu så har jag 41 st och dem ska EJ användas även om jag inte har några pengar ! :P



Ska gå nu men vi hörs sen puss puss !

Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥