Inbakad och utbakad

Hej :)
Igår när jag va i skolan så lärde jag att klippa uppklippt :D Så nu Emma kan jag verkligen klippa dig !
Sen så lärde jag mig en inbakad fläta och en utbakad fläta för det har inte jag kunnat innan.
Ska lägga upp bilder på flätorna, den utbakade flätan på bilden är den som jag gjorde på min FÖRSTA försök så jag vart fett nöjd, den utbakade är typ på tredje försöket eller nått men nu kan jag det i alla fall bara så alla vet ! :D

På kvällen så jobbade jag och som vanligt världens bästa jobb, vi ar en katt också som kommer utanför dörren och vill ha mat varje dag sen är så himla söt asså !
Ääääh sen när jag kom hem vart det massa skit så jag drog in till stan och träffade mina VÄNNER som alltid finns där för mig och kommer alltid att göra dem är bäst.
Så tack för i går min sötnosar :D

Så nu ska jag göra mig i ordning för en tripp till skogen :P haha
Vi hörs sen, slänger in en bild på mitt normala fejjs och på mina fina leggings som jag har klippt själv haha :D




PUSS !

Kommentarer
Postat av: evelina

snyggt med legginsen!

2010-03-05 @ 01:46:47
URL: http://dinmammaluktarcurry.blogg.se/

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥