Jag sitter här.....

Med täcket runt mig och spanar runt lite, jaag ska snart gå och göra nått att äta och skälvklart så vaknade jag inte världstisigt heller.... hmm.
Asså jag måste hitta nått att göra Måndagar-Onsdagar som jag kan göra OCH plugga samtidigt... hm något förslag ?
För allt mitt jobb och det hamnade liksom i en ända klump Skola Torsdag och Fredag Jobba Fredag och Söndag Sen inte göra nånting liksom man hör syrsorna tills Rasmus kommer hem :P haha
Nu har min mamma sagt att jag ska ut och gå men det är så svårt när jag inte blir peppad plus att det är inge roligt att gå här uta i Gurra .. blää... meeen ... ÅÅÅÅÅHHH jag vill ha ett gymkort nere på badet så jag kan gymma och simma för jag behöver verkligen det för min nacke och mina axlar nu när jag jobbar och går frisör, jag känner verkligen att det inte börjar gå mot nått bättre i min kropp om jag säger så.
Det känns som om jag kommer falla sönder typ när som helst såå ett gymkort vore bra faktiskt, ska försöka spara till ett. Fast jag ska börja med att köpa Voltaren för det hjälper på mig :)
Fast jag har en grej till som jag ska spara pengar till som inte är så dyrt som jag måste göra känner jag och det är nagelförlägning, jag är så mån om mina naglar och målar dem Hela tiden och fixar och donar så dem ska vara långa men jag orkar inte hålla på hela tiden med det så då är det lika bra med en förlägning så jag slipper tänka på det liksom och så behöver jag inte vara rädd att dem ska gå av på jobbet :D Kanoers ! ! :D
Ååh shit asså kan knappt böja ner huvvet ..... Aj...

Nu så ska jag dricka en Actimel (Sanna det borde du också göra!) och äta nånting sen kommer Rasmus hem och ska kräva en massa saker av mig :P haha

Aja vi hörs sen mina små kycklingar !

Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥