Moshi moshi

haha hej hej hej hej och åter hej !
Emma är dum och tar hem killbesök istället för mig ahah :P
Och jag har glömt bort att jag ska springa så det får jag sätta igång med direkt i morgon för nu börjar det bli mörkt och jag har inte ätit nått än sååååå plus att jag måste plugga en massa också !
Jag pratar i gåtor just nu känner jag, detta inlägget kan blir lite rörigt... om jag ens ska skriva nått mer ?
Jaag har sovit med flätor inatt också för mitt hår va så jävla tovigt och jag orkade inte ha det ännu mer tovigt så flätor blev det ! :D

Vad ska ni göra idag då, jag ska i alla fall äta nu men vi hörs sen !

PZZZZZ !

Kommentarer
Postat av: isabell

jaha okej:)

2010-02-08 @ 16:58:45
URL: http://miniizza.blogg.se/

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥