@ Nacka

Hej alla söta människor !
Jag sitter hemma hos min söta Sannis och ska dricka kaffe, äta en bulle och snackar massa gamla minnen :D
Älskar att snacka massa gamla minnen det är sååå kul ! :D
Ialla fall så va vi i Forum först och åt lite och Sanna köpte en kavaj :)

Ikväll så blir det bowling med lite folk det ska bli kul men jag hoppas inte att det är en sån som man måste skriva själv då DÖÖÖÖÖR jag hahah orkar inte !!! :P
Men förhoppningsvis är det inte det :D

Vad gör niii dåå ???





Aja men vi hörs när jag kommer hem :)
Puss Puss !


Kommentarer
Postat av: DONKEN

är det DU som blond där? :o

ujja jag har just blitt mega upprörd över melodifestivalutgången. gaah.

så sitter o tjurar, typ.

gööööru själver? pössäään

2010-02-13 @ 21:52:07
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: DONKEN

antalgligen bowlar, för de läste jag ju men minnet är då faan kort. nu läste jag de igen så tänkte bara upplöysa dig om de. hoppas du vinner! byxorna försvinner... eller nåt. hahah :P pöss

2010-02-13 @ 23:08:51
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥