Pappa ♥

Idag så har jag bara tagit lugnt faktiskt, jag har varit uppe hos min söta Pappa och kollat på Melodifestivalen (gillar inte det men för sällskapet liksom) haha och druckit kaffe :)
Blev även en film efter som hette SOS med Stig Helmer haha den va rolig ! :D

I morgon är det jobb för mig som gäller, får se om ens bussen går annars måste jag övertyga pappa om att skjutsa mig och det blir svårt haha ;)


Men nu ska jag göra nått att äta, är skithungrig men vi hörs kanske i morgon innan jag drar till jobbet !

PEACE !!!!

Kommentarer
Postat av: DONKEN

aah, ugha. men det är skönt o gråta, även om jag "aldrig" gör det. inte offentligt iallafall. men begravningar är det ju mer än välkommet med tårar, det är ju som det ska vara.

då gråter man ju tillsammans iaf :)

2010-02-21 @ 01:49:09
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: DONKEN

kångratulerar! vilken tid? natti tajm nu? :P jag ska iaf dejtas kudden... pöss på noset!

2010-02-21 @ 02:30:04
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥