Pitt i pannan !

Heeej !
Jag sitter här och gör mina vanliga rutiner på datorn haha, kom hem från jobbet för ett tag sen och har ätit lite och så.
Just nu här hemma hos mig har värmen vänt helt totalt just nu är det 28,8 grader varmt så vi behöver inte åka utomlands det är lika varmt här hemma haha och inne i badrummet ska vi inte tala om asså ! Så är det någon som inte har råd att åka till värmen är det bara att åka hit :P haha
Värmdö Bostäder kan köra upp nått i sitt jävla arsle för dem är sämst !
I morgon är jag ledig och jag ska skriva min uppsats och frisörhistorien och bla bla.
I Torsdags va det ingen mässa för våran lärare hade sagt fel och jag hade inte tagit med mig någon lunch så jag fick gå till donken (kändes lagom bra) men på Torsdag är det mässa så då slipper jag ta med mig lunch ! :D

Angående min rubrik så skämtar jag ganska mycket på jobbet för att alla är så trötta och dem börjar skratta jättelätt så då så ska dem ha Pytt i panna på lunchen i morgon och då sa jag först Pitt i panna men sen tänkte jag lite och så blev det min chefs namn och pitt i pannan asså typ Cissis pitt i panna (fast chefens namn) hahahahaha asså faaan jag är så tråkig egentligen men det blir ju roligt ;) haha
Any way nu ska jag kolla vidare kanske drar ett inlägg sen eller nått !

Gammal bild.



PZ OUT ! <3

Kommentarer
Postat av: DONKEN

hhhaha! jobbets humorist! :D hahaa..

nilecity ftw, ju för faan.

men stackars chifen. ;) antar att chifen är en hane? annars inte lika kul med pitten....^^ haha:D

men amerikatt var la looooligt! :P läste det sen igen då, o då tyckte jag det var lite kul för katten är ju på bilden ovanför. höhö! XD

vad jag gör? jag bloggar.. ju! haha.. meeen ska käka en nattmacka snart, jag sväälteeer... fastän jag faktiskt ätit idag. inte mycke, men ändå. :P

pöss påreejj!

2010-02-22 @ 01:23:23
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: DONKEN

varu hos MIG å åt! fanns det nån mat här? vaar!? :P

hahhaa. jag ska nog komma till dig o leka bikinibrud. WOHOO!

2010-02-22 @ 01:24:12
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥