Stats

Hohohohoho :D
Heeej vad gör ni ?
Jag gör ingenting, jag ska snart gå och laga lite middag till mig själv för Rasmus är inte hemma :)
Sen ska jag plugga gärnet jag har en lite miniuppsats eller vad man ska kalla det att skriva.
Åååh jag måste börja gå ut och gå fast jag tror jag får göra det när jag har fixat till mitt dygn litegrann helt fuckat asså :P hahaha
Det är även nått fel på min statistik vill jag lova den har åkt kana ner till noll och stannat där sen i Lördags asså den visar inte dem dagarna som har varit sen i Lördags heller helt sjukt ? :S
Aja men jag har skickat ett mail om det så vi får se om det funkar snart igen :)
Jag ska även försöka mig på plusikassan här nu och se om det ger mig lite extra caaaash ;);) haha

Min statistik :

 

Kolla liksom är det någon annan som har fått sådär så säg gärna till mig :) Men nu så ska jag gå och laga lite mat i vårat stökiga kök som måste städas men vi hörs sen puddingar ! :D


Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥