Woop woop

Heej alla goa och glada, igår va jag ute på stan och slira med mina gullisar (skriver inga namn för då finns det risk att jag kanske GLÖMMER nån) tack för det sötisar !
Idag blir det chill on the grill och städning här hemma förhoppningsvis.
Ska försöka tvätta alla sängkläder som ligger i min tvättkorg för den är full med BARA sängkläder haha illa !
Sen ska vi städa hela alltet är det tänkt men it takes two to make it haha och två ska det bli får vänta på Rasmus tills han är redo :D själv är jag aldrig redo men det måste göras så !
Men nu blir det mina älsklingsmackor tror jag Subs med kalkon och ett salladsblad på så jävla gott !! lite te kanske ?
Men nu mackor sen plugga tills jag ska städa ! :D

Tjingeling ! ♥

Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥