A piece of donkens

Yes, nu är det såhär att för ett litet tag sen så kommenterade jag litegrann här och var och så hittade jag en blogg som heter Donkens - En blank ko på isvaken.
Det är en småbarnsmamma som heter Annelie men som verkligen inte verkar som om hon har en liten bebis (på ett positivt sätt såklart).
Hon har för det mesta rosa hår och tuppkam och hon är precis så som jag va för några år sen, gillar att färga håret och hålla på, gillar skräckkomedier och en massa sånt också and i love it !
Hon är en cool liten prick som älskar att klä sin lilla bebis i limegröna kläder.
Hon gillade filmen Zombieland när hon såg den på bio med jättehögt ljud, hon sa att jag också skulle gilla den då men det är tveksamt för jag dissade ju den filmen förut om ni kommer ihåg ?
Any way så är det en skön brutta som HAR alla hästar hemma ;) haha
Jag tycker verkligen ni ska kolla in hennes blogg.
Donkens

Check it out !

Kommentarer
Postat av: DONKEN

auuuuw! :D hähä. fast jag gillar inte skräck-skräckfilmer dock... skräckkomedier, gillar jag däremot. ;) häähäh.. tack så mycket, väldans fiiint skrivet :D skrattade många gånger där. haha! pöss pårej!

2010-01-13 @ 22:17:00
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: DONKEN

hihihi ja där vare ja! :D på opriccken minsann. lajk lajki! nu ska jag för ovanlighetens skull, läggga mig. relativt tidigt för att vara jag... pöss!

2010-01-14 @ 00:09:25
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥