Dag 1 2010

Herregud god morgon allihoppa, sitter här och dricker cola FY FAN VA GOTT det är nog det ända jag kan dricka just nu :P! Någon som är bakis ? JAAAAG ! :D hahahah
Somnade klockan sju i morse och vaknade nu klockan ett och ingen verkar vara vaken nu :P
Igår va det kul, kunde ha varit roligare men det va skitkul ändå !
Upptäckte att en av mina "kompisar" är tydligen barnbarn till min granne "tråkiga arne" hah och vi förmodligen lekte med varandra när vi va små.
Shit asså va inavlat det är här på Värmdö eller vad man ska säga, så äckligt ändå eller hur ?
Typ alla conectar med någon och alla har sex med alla och baaah bläääääää !

Anyway min lilla Sophie hur mår läppen idag ? ;)
Och jag luktar INTE öl tack J** ditt CP !
Som sagt äckliga människor finns det här asså....

Men jag hade som sagt en jävla bra kväll igår trots alla komplikationer hur hade ni det igår ?

Jag och mitt huvud just nu:


Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥