Dreams

Hellooo !
Shit asså jag har börjat drömma dubbeldrömmar liksom att jag drömmer i drömmen.
Jaag drömde inatt att vi åt typ på en resturang som låg flög i luften typ en luftballong, allt va bra och la la men sen så va det en person som skulle bli skjuten och alla sprang ju iväg för att rädda sig själva men såklart så började dem skjuta alla oskyldiga människor också så jag blev skjuten och så fick jag liksom en nedräkning från 5 framför ögonen innan jag skulle dö så jag såg Sanna hann springa fram till mig sen dog jag.
Alltid när jag dör i mina drömmar så känns det så verkligt så jag är typ rädd när jag vaknar.
I alla fall angående dubbeldröm så när jag har blivit skjuten då vaknar jag fast i en till dröm av att jag gråter skitmycket och att mitt låtsaspappa går förbi för att dricka vatten typ sen när jag har vaknat helt i drömmen då vaknar jag på riktigt.... shit asså det är jobbigt och dö hela tiden för det har hänt flera gånger liksom man kan ju tro att jag har någon där ute som vill döda mig på riktigt ;)
Anyway sen somnade jag om och då drömde jag sjukdröm till, (kör en kort version) jag skulle visa en grej för min lärare hemma hos henne så jag åker dit, det börjar blixtra och brinna, brandkåren kommer och vi får lära oss att spruta vatten.
Sen vart det helt plötsligt snö och vi åkte en aslång släde till skolan bakom en häst, och där va Kissie hah asful såg ut som om hon hade stått i ösregn en heldag men det va så hon såg ut, och hon va typ på nån bal eller nått i min skola med en skitful kille.

Sååå det va lite om vad jag gjorde inatt haha, drömmar är ändå roliga när det är så verkligt för asså har ni blivit dödade någon gång i en dröm asså det är helt sjukt och hemskt !


Nu ska jag dricka lite kaffe och göra våfflor tror jag :) hörs sen. ♥

Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥