Haha snööööö !!! :D

Shit va jag älskar snö asssååååååå WIIIII !!!! :D
Jag går bara och skrattar för mig själv när jag glider runt där i plasket och får snö upp till knäna haha skitkul juuu :D


Jag har haft en skitbra dag i skolan som vanligt .. så jävla härlig klass asså och lektionerna ska vi inte tala om asså slappt som fan men man lär sig ändå så jävla grymt.
Jag är på jättebra humör just nu känner jag faktiskt för allt är så bra och jag älskar snö :D
Dock är det en sak som ligger och gnager i bakhuvvet och det är att jag måste säga till min pappa att han ska betala halva mitt busskort och det kommer inte han gilla haha men säger jag att mamma sa det så går det nog bra, fast det har hon ju sagt :P
Hoppas bara det går bra.

Min mobil ska vi inte ens tala om vad den håller på med just nu :S
Hmmm den reagera väldigt starkt på det kyliga vädret verkar det som haha den blinkar vitt hela tiden så jävla sämst asså !

Det som gör mig på ännu bättre humör också det är den ultimata partylåten, självklart ska jag dela med mig av den ! :D

HÖGSTA VOLYM NUUUUUUU !!!!!!!!!!

Jean Elan - Where's Your Head At (Klaas Remix)


 


Förövrigt just nu vad jag ska göra vet jag inte, ska försöka ringa Rasmus men signalerna går inte fram :S Och han lär väll inte kunna ringa mig heller så mycket som min mobil håller på och äcklar sig !

 

En liten till sak, igår va det någon annan som inte kunde logga in på sin blogg helt plötligt ?
Det kom upp att man skulle skriva användar namn och lösenord :S Whataaaaa ?!?! Aja nu verkar det funka bättre men det är fortfarande nått skumt och skit fast det stog iofs på startsidan hihi ^^

 

Hörs sen älsklingar ! ♥


Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥