Hitech

Heeeej.... nu är jag hemma hos mamma och sitter vid den nya datan och myser med filt och alla möjliga klädesplagg... ooooh va den är vacker och skön och skriva med :D
Tänker självklart ta en bild också med den nya kameran så ni får se hur bra den är även om jag ser ut som skit idag :P
Jag ska även plugga Hantverksorientering och jag ska välja ett hantverk som antingen finns nu eller inte och skriva om det och bla bla bla... Jag tror att jag ska välja Stuckatör haha nån som vet vad det är för nånting ?
Jag tyckte att det lät väldigt intressant faktiskt eller ?

När jag gick hemifrån och skulle gå till bussen så såg jag två "utlänningar" eller vad jag ska säga hemma hos pappa.. då hade han hyrt städfirma hem ? hahaha okeeej sååååå stort är det inte hemma hos oss :S haha sööt.

Any way.. I morgon tänkte jag gå en promenad här hemma för att eventuellt gå förbi ett hus som jag har haft mycket skoj i och som jag saknar... Den tiden va den bästa och jag saknar den grymt mycket ! ♥





Nu ska jag försöka plugga lite. Tjing !


Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥