Höhöhöhöhö !

Höhöhöhöhö nuuuuuu ääääärrrrr jag hemma hos Emmma och har tagit massa bilder :D
Och ni får se ni har inget val ! hähähähähähähähäh !!!! :D:D:D

Emmas nya katt är i bakgrunden också såå söt :D men mest på mig he he he he ......
Im in a wiiiiierd moooooood hoah ogsiogs jioejioej r ½½!!!1 :AS:

OBS ! Va beredda på nakenchock lite längre ned i inlägget !



Alicia Keys - Try Sleeping With A Broken Heart
(så jävla skön)





Kolla jag har skaffat en pink iphone ;)


Jag hittade en schhnoooobocka i grottan !


Säg hej till Plutten.



Hiiiiiiiirrrrååååååååååå !

Kommentarer
Postat av: DONKEN

är den naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaken? :O nakenchock på cisssijs blogg! hahaha.. jadu hur jag mår förövrigt? menar du att du vill småprata lite, eller menar du ett långt jävvla utlägg om krämpor, tankar, fobier, känslor och trötthet? haha.. kallprats-svar: mår bara fint, själv då? långt utlägg i kort version: shoppat med mamma idag så är skittrött i benen o seg i hövvet av att veckan vart lång. ;) så nu fick du bäda. schysst va? :D pöss på nowset!

2010-01-29 @ 23:16:19
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥