Hula Hula

Hej hopp era troll i blåbärsriset vad gör ni ? Saknat mig ? Klart ni har DUM fråga.... suck ....
ANY WAY like i use to say.... idag är det Torsdag för er som inte visste det och här hemma betyder det ärtsoppa och pannkakor.. OCH jaaaaaa JAG gillar ärtsoppa ALLA behöver INTE göra det så fuck off !
Det jag tänkte på däremot är att jag brukar ha senap i och det är lite kul för soppan blir tjockare av senap.. varför ? Någon som vet ?? :O

Skitsamma vem bryr sig liksom...

Jag kom däremot på att jag är inte bara dum i huvvet.. jag är snygg också ! ;) YEAH !



Fröken Dolly i min klass har även klippt mina toppar idag därav den slickade frisyren faktiskt ... men det va skönt och få boort allt skit längst ner ! ! :D

Sen gjorde jag ett tappert försök att göra korkskruvar eller va det skulle bli med plattången och det blev såhär :P



Bla bla bla !! bla lkfiowj iwhjwtawio joWPÅT Kw¨
 W¨Owå tiWÅTI Pahyepkorv h aowhr¨å¨
 oy¨woyÅJaäpi tpåaeeryapåeryj€ëyaoj pWOUTw 4t
4



LITE KOKO IDAG MED TROR JAG !!!!!!!!!!  KAPOOOOOW CHING KONG BLING !!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: DONKEN

HHHAHAHAHHAHA! jaaa du, allti skoj o läsa om dina tangentbords ADHD.. :P näh, de va elakt sagt. Det var bara lite svår-tytt, dedär sista meningarna... hahhaha! pöss

2010-01-21 @ 22:41:32
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥