I have a new friend !


Kommentarer
Postat av: DONKEN

ja jag vill meeed. om man skulle starta en fond... bloggfond eller nåt. haha. näh.. men typ en.. insalmling för fattig mamma som vill ha volvo och hus? ingen jävvla hund, men fler barn gärna. och fler heliga birmor. ;) shaggy är en helig birma. vit päls, blå ögon. dyyyyrgriiip är han. o busig. :P

2010-01-30 @ 00:57:34
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: DONKEN

vafan vare där då.. anonym (cissi) hahhhaa... ghu, jag får nästan ångest av "anonym" för då förbereder jag mig mentalt på att det ska stå: "du är en patetisk jävla flata som är världens jävla ur-kassaste morsa, borde hängas och din unge adopteras till bättre plats. din jävla cocksucker"



ja jag vet, jag är inte som man ska, men ja. har ju fått en knäppiskomment av en brud en gång.

två elaka kommentarer totalt.

lättar mitt hjärta för cisssij nu du.. och totalt BÄVAR inför om man blir en "kändare" blogg. då kommer man ju bli överöst va dumma jävla kommentarer...? boo-hoo.. :'( pöss



ps. ja, fixar du nåra gratisjobbare som kan skramla på stan? barnarbete eller nåt, muta med sprit.

2010-01-30 @ 02:06:25
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥