I'm broken

Hahah nu ska jag gnälla lite här... i morse vart det lite för mycket saft tror jag FAN va det ilar i mina tänder blir galen ! Måste köpa ny tandkräm också så då är det väll lika bra att köpa "Sensodyn för ilningar i tänderna" när man ändå håller på liksom.
Igår så gav Emmas söta lilla katt mig värsta nackenchocken !! Hahah nää jag skojja han gav mig värsta allergichocken typ så min näsa är också helt paj av allt snor och snytande.
Förövrigt så hade jag det jättetrevligt igår.
Först gick jag ner till sporthallen för Emma hade match (dem vann) sen åkte vi hem till henne och tog ett varit glas vin eller tio ? :S
Sen efter ett tag så ringer lilla Micke och frågar om dem får komma upp, då kommer Micke och hans kompisar.
Sen kom Älskling och Jennifer också, vi alla satt och spela dataspel och hej och hå jag och Jennifer satt och kolla i skolkataloger hahah vi hittade riktigt fula trynen må jag säga :P
Sen drog alla hem, jag och Rasmus gick och la oss i Emmas säng och Emma och Victor sov i soffan :)
Seeen drack vi saft och kolla på Tratten och Finkel på morgonen och sov lite sen åkte jag hem....
Nu sitter jag här och jag ska gå och diska den jävla kastrullsfittjäveln !

Idag vet jag inte vad jag ska göra, är fett seg hah hatar vin asså man får så ont huvvet dagen efter ! :P
Lägger inte in någon bild från igår, tycker att ni fick tillräckligt igår :P hahahahh


Vi hörs sen skitungar !

Kommentarer
Postat av: DONKEN

vaaad har kastrullen gjort diiiig..?

haha.. :P

nja mjo fast mina kusiner är dock inte så små. de är 15 o uppåt. haha :P

2010-01-30 @ 19:05:01
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: DONKEN

ojdåå.. ja de va ju midre bra. skäll ut den! dumma tastrull. :P heheee... :P nuuuu har jag skrivit nytt. dagens första. såhär seent. hua ja. pöss på sig!

2010-01-30 @ 19:39:34
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥