In the woods

Jag är hemma hos mamma nu och sitter och dricker lite kvällskaffe här som dem gör varjekväll :P
Johan Falk rullar på dvd en som gick förra veckan eller nått :/ suck haha
Ööööh jag sittter här och tänker på lilla Emma och hoppas att hon har det bra haha och att hon kommer hem helskinnad :P
Just nu ska jag bara sitta här och glo runt lite tänkte jag sen är det väll till att sova, är lite trött satt och nickade på bussen sådär som alla andra brukar göra som man skrattar åt lite för sig själv men idag fick dem skratta åt mig haha

Tänkte att jag skulle visa tänderna lite, gör ju aldrig det nu för tiden haha ;)



Hörs sen pusssiiisssss !


Kommentarer
Postat av: DONKEN

hahha :P meeeen... hahaha göra sig av med skiten! är min grej nu. hahaa... :P

jag har nu klippt luggäään. som jag sa förut att jag behöver. :P pössaaa

2010-01-31 @ 22:41:24
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: DONKEN

det kommerr strax. :P men jga har inge smink så folk får ha överseende med detta. är en bleeeejk-fiiijs.

2010-02-01 @ 00:08:14
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥