Krulltott

Hohohoho hej och hå lunka på !
Hur har eran dag varit idag då ?
Min har varit vääääldigt bra förutom att jag va lite trött och seg idag för att min kattjävel håller mig vaken heeeeela tiden på nätterna.... nog om det.
Idag gjorde jag permanet på min docka och värsta partyfrillen :D hahha fast det är jobbigt och göra permanetning höll på med det nästan hela dagen :/
Sen slutade det med att jag lockade mitt eget hår i stället och hade i alla produkter som fanns för att få det att hålla :P hahah så nu luktar mitt hår frisörsalong och är allmänt äckligt :D
Och juste brandlarmet gick i skolan hahah ingen rörde sig ur fläcken alla bara klagade på tjutandet, lycka till när det är på riktigt hahaha
3 brandbilar kom med blåljus och allting he he he pinsamrt :P Good luck whit the bill.......

Jag har även fått mitt busskort idag.. yeeey :D
Men dock så börjar det gälla den 1a Februari såklart (varför trodde jag att jag skulle få åka buss i helgen hallååå) sååå jaaa.
Jag ska hem till Emma ikväll jag och sova där är det tänkt hon kanske bjussar stackars mig på ett glas vin eller två.... eller tio :D vad säger du Emmish ??
Fast först så ska jag gå ner till sporthallen för att den lilla fröken har match i handboll, så jag ska kolla om hon har några skills sen så drar vi vidare hem till henne :) har vi otur får vi gååååå fast det är bra för det ska ju jag börja med en timme och dagen på Måndag (när mitt busskort börjar gälla) he he he !

I alla fall så tänkte jag gå och göra nått att äta nu och kanske dricka min älskade Buddweiser som jag köpte igår så jävla god, ska i alla fall äta bulgur :D MUMS !

Hoppas ni har en bra kvälll... Jag kanske skriver senare på Emmas dator med touchscreen (hora) *host* hahah nää men jaa som sagt ha en bra kväll så KANSKE vi hörs senare mina älskade pussgurkor !




PEACE MAAAFAKKAH !

Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥