Now i remember.....

Hahaha aah nu kom jag ihåg hur jobbigt det va och plugga ... *suck*
Jag är ialla fall klar nu med alla uppgifter som jag hade fått... riktigt skönt känns det.
Just nu sitter jag och kolla på Paradise Hotel SÅKLART ! Men det är reklam nu.

Idag har jag varit uppe hos pappa och ätit middag sen drog jag och Rasmus och handlade lite och sen så råpluggade jag :D
På Torsdag blir det skola igen ska bli kul.

Behöver fortfarande ett extrajobb men det är så jävla svårt och hitta ett är så jobbigt bara, jag hoppas att det löser sig snart.

I alla fall så är jag ganska trött på att skriva på datorn just nu så detta blir mitt enda inlägg för idag för jag orkar inte skriva mer asså :P

Vi hörs i morgon pullorna. <3

Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥