Resumé av dagen

Ja ni kan ju få en lite sån av hur dagen har varit än sålänge :)
Jag kunde inte sova inatt för det första sov typ 2 timmar så jag är skiiiiittrött idag men jag bölar inte för det ! :D
Jag åkte till skolan i morse och va där till och med kvart i nio !
Jag va där en timme, fick uppgifter, börcker och pratade lite med lärarna jag ska ha.
Seeen så gick jag till Forum och självklart Naked Juice Bar först sen gick jag till Lagerhaus och handla lite för jag hade lite pengar kvar på presentkortet :)
Då köpte jag ett vaniljljus och en bok, Linas kvällsbok både 1 och 2 i samma bok så den är jättetjock :P kan visa sen :D
På bussen hem så klev Emmelie på (blev jätteglad faktiskt) stog och pratade med henne en stund för hon skulle träffa Marina, vi tre gick och fikade.
Sen drog jag och Marina till ungdomsmottagningen för hon hade lite att göra där ;)
Gick till Sophies jobb och sa hej, sa även hej till Andreas min gamla lärare det va kul.
Sen gick jag hem mös lite med älskling och nu sitter jag här och ska snart äta macaroner, det är det ända jag har råd med just nu och nudlar i den liivssituationen jag lever i hahaha kämpetörsk ! :D

Nu så ska jag bara ta det lugnt framför datorn.... jag....är.... trött..... kommer...som...n..........

Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥