Secrets

Hihihih heeeeej ..
Vad har ni gjort idag då ? :)
Jag har gjort massa hemlisar hihih näää men jag tänker inte säga vad jag har gjort för jag vill inte säga, vill ni veta så får ni fråga :D
Jag drömde tyvärr inte att jag var en Avatar i alla fall men jag hade gärna gjort, däremot så brukar jag spela lite poker på min mobil innan jag ska sova men efter ett tag så vaknade jag och märkte att jag hade somnat mitt i ett spel, trött kanske ? haha

I morgon ska jag fika faktiskt och prata lite strunt och göra massa hemliga uppdrag med FBICSI så vi får se hur det går hoppas att det går vägen.
Sen ska jag gå till djuraffären och köpa FYSPRAY till min katt för den har fått fnatt (rimma lite där) haha !
Vad ska ni göra i morgon ?

Jag har så himla mycket att fundera över nu innan jag börjar skolan igen också men med lite tur så hoppas jag att det löser sig för det är lite knivigt och sådär skulle behöva ungefär ska vi säga..... en miljon ?
Aja det löser sig fix fix !



Nu ska jag äta nått vi hörs sen pussisar ! ♥

Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥