Städning på G

Yes Rasmus får sina ryck ibland så nu ska vi städa här snart vilket är jävligt skönt men man vet ju att det blir lika skitigt igen fast man måste ju ha rent nång liksom :)

Vad händer i helgen då gott folk ?
Själv ska jag ju till mamma i morgon vilket betyder ju att jag blir kvar där hela helgen (har jag redan sagt det?)



skitsamma som jag sa så ska jag vara där hela helgen för jag har inget pluskort tyvärr.
Det är ju skrikhelg på 5:an i helgen så det kanske blir min räddning haha nää va elak jag är som säger räddning men där ute har jag bara dem vanliga kanalerna i mitt rum 1,2,4 o 6 ni vet så jag hoppas på att få se filmerna i alla fall :D
I ALLA FALL sååååååå på måndag tänkte jag åka och kolla vart skolan ligger och så, så får vi se hur det går.

Ger er en gammal bild 2 år sen ungefär :) (en av alla dem hårfärger jag haft också btw)



Nu ska vi städa hörs seeeeeeeen ! PZ

Kommentarer
Postat av: Carro

Sv: Tack. =)

2010-01-07 @ 22:15:35
URL: http://iamcarro.blogg.se/
Postat av: Beatrice

Sv: hihi, åh tack! :D & detsamma!

2010-01-07 @ 22:48:07
URL: http://smultronplutt.blogg.se/

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥