Tvångstankar

Jaah kom på det nu när jag skev om mattan.
Tvångstankar är ju en jävla rolig grej som man hittar på jag menar tvångstankar, man måste helt enkelt göra det annars kommer det hända nått, eller så går man och stör sig på det eller så bla bla bla jaa ni vet väll själva.
Jag har endel tvångstankar som jag håller på med inga jobbiga eller så bara som är det och som jag måste göra liksom och det är :

  • Jag måste skaka täcke, kudde och dra upp lakanet innan jag ska sova.
  • Jag måste skölja min tandborste både före och efter jag har satt på tandkräm.
  • Jag måste borsta tungan efter jag har borstat tänderna.
  • Jag som dem flesta kan INTE gå på A-brunnar (min pojkvän försöker alltid putta mig på dem och såklart så går han på dem med flit också bara för att irritera)
  • Jag kan däremot gå på alla andra brunnar, K-brunn ska man ställa sig på och tänka på den man är kär i, V-brunnar ger tur, 40-brunnar dem ger 40 extra år haha osv osv finns mycket skit !

Aaa det där är några som jag kan komma på nu sådär på rak arm, så nu är frågan till er och vill gärna att ni svarar för det här är ju kul grejer och veta folks tvångstankar !

Vad har ni för tvångstankar, har ni tvångstankar och vad i så fall ? TELL ME !


Kommentarer
Postat av: CARRO

Sv; Åååh tack så mycket! :D Gu va många filmer, har inte sett många av dom som tur är! :) Dom ska jag genast ta och kolla upp! :D Kanske får ha en riktig filmhelg hela helgen nu istället! :D Kram

2010-01-08 @ 23:22:33
URL: http://carroomattsson.blogg.se/
Postat av: CARRO

Sv; Hihi jaa :D

Jodu tvångstankar har jag några.. fast nu stog de ganska still :P men jag kommer på nya hela tiden, de är jättejobbigt..

1. Jämt när jag ska fylla på vatten i vattenflaskan måste jag skölja ur den minst 4 ggr och sen fylla den helt och sen hälla ut de igen och sen fylla den til slut :P haha.

2. När jag går ut från ett rum så måste kag bara titta in igen och kolla så de inte är nå där :ö

3. De där med tandborsten måste jag också med!

4.Lika med A-brunnar, går ALDRIG på dom, och när jag väl råkar göra de, då måste jag banka mig tre gånger i ryggen och blåsa bort de från handen sen :ö

5. När jag läser något,så måste jag läsa de en gång till och ibland några gånger till, skit irriterande ><

Haha sen har jag mycket mer, jag kommer på nya varje dag typ :P

2010-01-08 @ 23:41:15
URL: http://carroomattsson.blogg.se/

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥