Värme

Den ända värmen som man får här i huset det är av en värmefläkt som flyttas runt i alla rum, men just när jag skulle ta den till mitt rum så hade den helt plötsligt tagit en "paus" sa min syrra och att den gör det ibland när den har varit på för länge.
Hon sa även att den går igång efter ett tag också och det HOPPAS JAG FAN ATT DEN GÖR ! hahhha
Jag gick från 24 °C hemma hos pappa till 15 °C här hemma hos mamma :P Snacka om att byta ner sig eller ? :P
Näää men jag fryser faktiskt inte nu, fast det kanske beror på att jag har en långärmad tunn tröja, tjocktröja, fleeceskjorta, filt, tjocka leggings, mjukisbyxor, strumpor och tofflor på mig ^^ det är väll inte så mycket kläder eller ? :P

Kommentarer
Postat av: Emmelist

hehe då har du ätit nyttigt iaf...själv tryckte jag i mig en massa godis under bion :P

2010-01-09 @ 01:22:18
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: CARRO

hahaha jag ska fgörsöka att inte slå i dörrar och tuta då :D försöka alltså.. haha ;p

2010-01-09 @ 02:01:07
URL: http://carroomattsson.blogg.se/

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥