Whats up ? Not much

Heej vad händer ?
Jag sitter här och dricker lite kaffe i min speciella kaffemugg som jag fick för hundra år sen men den är stor och bra :D 
Halv fyra ska jag börja med middagen haha jaa jag vet att det låter lite konstig men maten måste vara klar halv fem och jag orkar inte stressa så då blir det en timme ungefär :P

I morgon är det Torsdag också och då blir det skolan för mig, tror jag ska permanenta hår i morgon har jag tur kanske nån har lust att klippa mina toppar (hoppas det) för dem är så jävla slitna asså !
Måste även fortsätta plugga ikväll på den där hantverkarorienteringssaken och jag valde skomakare istället för den andra fanns typ ingenting att skriva om.... Och nu sitter jag bara och skriver massa skit ska sluta nu.

Satt även igår och kolla på nagelförlägningar, jag måste verkligen skaffa mig ett jobb för jag vill fixa mina naglar ! ! haha :D

Jaja nu går jag men vi hörs sen sötnosar.


Min fina mugg :) ♥


Kommentarer
Postat av: DONKEN

det är plastprodukter i giftfri plast, till kök, och andra ställen i hemmet. skitbra grejer, och lättsålda. :P nu harjag fixat iordning mig för demon. kolla pics på bloggeeeen. pöss

2010-01-20 @ 15:52:00
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: Ida - TÄVLING! anmäl er på min blogg.

sv: hihi ja det är klart :D haha :)

kram!

2010-01-20 @ 17:35:37
URL: http://idawa.blogg.se/
Postat av: VERITAS

Allt bra idag sötis? :)

2010-01-20 @ 18:21:45
URL: http://veritas.blogg.se/

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥