Whats up ?

Heehoooohaa....
Shuuuu allesammans, vad gör ni ?
Jag sitter här såg nyss att musen inte har några batterier så det blir en snabbkoll genom alla dagens måsten ;)
Jag ska nog gå och göra kaffe tror jag.. vem kan leva utan det liksom ?
Älskling ligger och sover som vanligt, han blev jättedålig igår av nånting men inte jag och vi åt samma mat :S wieeeerd.
Så han kunde tyvärr inte gå till skolan idag.
Jag börjar skolan om exakt en vecka hörni och det ska bli så himlans kuuuuul men först så måste jag ta en tripp dit och kolla VART jag ska gå i skolan, har adressen så nu ska jag bara checka in stället liksom !
Det roliga är att där jag ska gå där är det helt nytt så det va INTE många asså som hade sökt antagligen för att dem inte visste om det, vet ni hur jag vet det jo för rektorn ringde mig hah och sa det och berättade allt för mig typ lite tider och när vi börjar egentligen och att han förstod varför jag ville börja där och grejer, sååå jag är redan homie med rektorn bra va ? :D

I morgon ska jag till mamma och det ska väll bli såååååå himla kul..... hmm.. för mamma blir ju såååå glad också ;)
Any way jag ska dra mig dit för att jag ska färga min syrras hår för det va tydligen brungrönt nu ?
Det betyder att jag måste stanna där hela helgen och frysa till en isglass för att jag bara har vanligt busskort som inte gäller på helgerna.
Men men nu ska jag inte sitta här någe mer nu ska jag gå och sätta på kaffe, väcka Rasmus och sätta musen på laddning !

Vi hörs sen tjing !

Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥