Californina

Tjolahopp !
Jag sitter här hemma, har precis dragit i mig lite middag inte så exklusivt men man får ju ta vad man har liksom.
Igår som va jag med J, vi fickade och lite sånt tjafs, sen vart vi sugna på vin och då va klockan sex redan, så Rasmus rusade iväg halv sju till Mölnvik för att köpa vin hahah och dem hann herregud vad gla jag blev !
Igår va det liksom sådär nör man är sugen på nått skitmycket och inte är glad föräns man har fått det haha och vi fick ju det sååå jag vart glad :D
Så vi gick ut och satte oss på bron ett tag, jag J, älskling och A och åt lite salllad och och så, mysigt.
Sen gick vi hem till oss och vi spelade lite kort och grejs, J drog väll vid ett typ.
Så det va det jag gjorde igår.
Rasmus är i forum nu men sen när han kommer tillbaka skulle vi åka och bada med Johan, så vi får se hur det blir med det, jag har fortfarande inte badat i havet än haha !
Nu orkar jag inte skriva mer det är så tråkigt, vi hörs vaaaaaa !



PEACE

Kommentarer
Postat av: DONKEN

är de ett väldans gott vin, det? :P

jag är hungrig.. tror jag. hm.. pöss

2010-07-01 @ 19:05:02
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥