Grisslinge

God kväll mitt herskap !
Idag har jag varit på Grisslinge med min lillasyster, så jag gjorde lite god matsäck och grejs till oss ytterst mysigt :D
Vi kom dit vid tolv och drog vid fem så vi va där länge.
När vi badade så går vi där på stenbryggan eller vad det är, går förbi en liten kille med downssyndrom och han bah puttar mig ! hahahha försöker putta ner mig i vattnet, sen gör han det på nina när hon går förbi också ! Asså skämta inte va vi skratta inte åt han då men det va ju lite kul ! Sen såg vi han komma emot oss så vi va tvugna att springa därifrån annars hade han väll puttat igen :P

När vi kom hem så va den grillade maten precis klar, bara sätta sig och trycka i sig, jag öppnade en flaska vin och drack till maten massor med gott sen vart det jordgubbar med mjölk ♥.... dock spillde jag ut mitt andra glas vin på bordet haha typiskt mig, men denna gången hörde ingen när jag gjorde det haha ! :P
Nu sitter jag och dricker kaffe, skulle egentligen ätit jordgubbarna nu känner jag hade känts bättre på nått sätt haha skitsamma nu ska jag sluta prata om massa skit !

Jo juste, dem ringde från Vita Hästen idag ska dit i morgon vid tolv och snacka lite så håll tummarna för mig att det blir nått bra av det, för ni känner ni nån annan än mig som behöver pengar och inte har haft det sen stenåldern ? hahaha


Any way, vi hörs i morgon :)
PZ !


Kommentarer
Postat av: Anonym

hioppas du får det. är det en annan restayurang? låter mer som ett hotell kanske.. :) pöss

2010-07-17 @ 15:29:06
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥