Helgen

Tjolahoopp !
Just nu sitter jag hemma och kollar på TV, tänkte dra lite kort om helgen bara.
I Fredags så åkte vi till Vaxholm för att spendera nattten där, vi gick på kabyssen, dansade och hade det jättetrevligt !
På Lördagen så åkte vi mot Värmdö igen och då stannade vi en liten bit bort från Södersved, Storholmen tror jag det hette och där va det verkligen jättefint :)
Vi grillade och hade en massa mys :)
Söndags åkte vi hem men innan vi åkte hem så åkte jag och tjejerna ring först och det va jätteroligt men lite läskigt också, man kastas ju av i hög fart och typ studsar på vattenytan, ganska hårt må jag säga haha !
Jag orkar inte skriva så därför ger jag er en bildbomd istället på hela helgen istället :)




Enjoy, PEACE !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar sjön, det var jätte härligt att komma ut igen! Tjohoo vad du flög! :-)

2010-07-06 @ 16:47:43

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥