Hohoho

Heeeej !
Idag har jag ju varit och jobbat lite, det gick bra men det är mycket att komma ihåg får se hur det går, det va ganska lugnt idag sååå det va inte så mycket att göra.
Måste få ett eget kassakonto så jag kan lära mig kassan mer för idag fick jag ju inte slå på kassa för om jag slår fel så får nån den inloggade skit för det.
Menyn har bara italienska namn också haha så det ska ju bli lätt att lära sig haha men men det löser sig.
Nu orkar jag ju inte skriva mer såklart men vi kanske höra i morgon :)

PZ !

Kommentarer
Postat av: DONKEN

har du fått en egen kassakontogrej än? :P

härligt att du fick jobbet sden. är det heltid eller timar?

Nu är jag hemma från London igen! :D pöss

2010-07-28 @ 00:07:09
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥