Will Smith

Jag har äääääälskat Will Smith så länge jag kan minnas asså, tyckt att han är snygg och att han är rolig i Fresh Prins i Bel Air och allt det där.
Så sa mamma nyss om att jag och pappa va på Hötorget och kollade på han på riktigt !!!!!
Så när hon sa det så började det bubbla i min hjärna ni vet när man känner igen när nån säger det men man liksom kommer inte ihåg det, i alla fall så sökte jag upp det på google och såg att det va år 2002 då va jag 12 och det va verkligen så långt jag kan minnas gilla han redan då liksom ! och jag kommer ihåg litegrann tror jag, va ju inte så gammal liksom.
Så hitta jag den här artikeln : http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/film/article82483.ab också så ÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHH JAG HAR SETT HAN PÅ RIKTIGT ! ! !! ! ! ! ! ! ! ! LOOOOOOOOOVE ! ♥

(varför vi kom in på han är för att det är men in black på TV nu)



LOVE !

Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥