Blondie

Walla min bralla vad görs ?!
Jag sitter här vid datan och bajsar på min fis för jag är hungrig och har ingen aning om vad jag ska äta !
Sen så har jag en cola i liten glasflaska som jag ska spara till den är riktigt kall sen ska jag njuuuuta, inte varje dag man dricket sånt för dem är så dyra haha !
Any way la ju in en bild igår och så ser mitt hår ut nu, fast ändå ska jag sätta igång med en tredje färgning snart denna gång med en bättre färg som det också är mer i, så att jag ser lite acceptabel ut i morgon på beachen ;);)
Det är sagt att det inte ska regna i morgon så jag håller tummarna för det för nu har jag och min vän RV "redbull-vodka" bestämt att vi ska gå och då ska vi fan gå !

Busskortet går ju ut idag därför är jag hos mamma för annars kommer jag ju inte ut hit i morgon, så får jag skjuts hem till mig på Söndag.
På Söndag blir det fika innan och klippa lite hår på söta Niccanh :) http://niccanh.blogg.se !
Sen så får jag förhoppningsvis träffa Emma nästa vecka, måste lösa busskortsproblemet bara, inget jobb = INGENTING !

Idag va jag i Forum med älskling en liten snabbis, fixa dricka och så fick jag en ny ring och ett par nya örhängen ! Sååå snygga, örhängena är vanliga sånna där vita pärlor som alla fjortisar har ni vet men ringen... " Soooo Cissistyle ! ! " ;) hahah
Såhär såg den ut :)
Döskalle är verkligen min stil and i love it ! ♥



Såhär ser håret ut just nu i färgen. (Ser bättre ut på bild haha)


Nu drar jag och fixar friiilllleeeen !

Hörs sen och jag visa bild kanske, eller i morgon :)

PUUUUUSSSSSSSSS ! ! ! !




Kommentarer
Postat av: Emma

Kul ska du bli blond? :)

2010-06-12 @ 11:55:49
URL: http://onlyemmaij.blogg.se/

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥