Glassbåt

Hej hej hej hej hej hej ! TJAAAA !
Idag så har jag varit hemma hos J och det va jättetrevligt, vi gjorde typ ingenting, drack kaffe och prata med det va kul för vet ni varför ? Jo för att vi hade så himla mycket att prata om och det är så himla roligt !
Vi har ju typ vetat vilka vi va men vi har aldrig pratat med varandra förut men idag så hade vi jättemys. :D
I alla fall så åkte jag hem vid sex åt middag och kolla på film och nu sitter jag här och dricker kaffe och äter en glassbåt.
Idag har jag och Rasmus varit ihop 4 år och 1 månad inget att hurra för direkt haha :P
Men jag älskar han lika mycket för det, om inte mer ;) ♥

Nu ska jag lägga in en sista bild på mitt hår som jag sa och sen ska jag sluta tjata om mitt jävla hår, känner på mig att ni har tröttnat lite på det haha !
I alla fall är jag jättenöjd just nu dels för att jag aldrig har varit blond förut och för att jag är nöjd med färgen :D
Nu är det typ lite gråaktigt eftersom jag köpte ju askblond men det är sketabra vett ni !
Så här har ni resultatet.


Från det här :


Till det här :


Riktigt nöjd :D

Ha en bra kväll allesammans ! ♥


Kommentarer
Postat av: DONKEN

det kommer nog blekna ännu mer i solen med, vettu. ;) så askan i det askblonda kommer blekna bort o försvinna. det är vad jag tror, det. ;)

grattis till 4+1 till er två! :D kärlek på sånt. i määäängder! :D pöss

2010-06-22 @ 22:31:48
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: DONKEN

haha! du är grym ju cissi! håhå jajaja, en stor blond tuppis, och en mindre, taggigare mörklila, o sååå en grön barnvagn. håhååå jaja! :D

då skullle de allt få stirr tillbaks, när de glor på en. mowhahahahhaha!!! :P

2010-06-22 @ 23:48:44
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: DONKEN

hahaha! ja minsann! oj shiet, kan du GÅ i 15 cm pumps? :P hahaha! det kan då iiinte jag, max 5 cm högt får det va, haha... jag är kass på sånt, som har med balans att göra. jag veet.. ;)

2010-06-23 @ 11:39:21
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: niccanh

VAD BRA DET BLEV! :D

2010-06-23 @ 12:58:26
URL: http://niccanh.blogg.se/

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥