Lingon

Tjoflöjt i lingonskogen !
Godkväll mitt herskap hur står det till ?
Igår va jag på beachen och hade det jätteroligt faktiskt, väldigt lyckat synd bara att vädret inte va bättre än sådär för det förstörde ju ganska mycket och gjorde att flera inte ville komma meeeeen det va skitkul i alla fall !
Vinglade hem med min älsklng som sa att han kunde vägen men gick fel i varje korsning haha, vi åt drack massa vatten och sen somnade vi.
Idag har jag mått som jag förtjänar må jag säga, vart bättre senare dock efter lite tårta på släktkalaset :)
Sen har jag bara suttit uppe hos pappa och myst hela kvällen.

I morgon ska min älskade söta mamma köpa ett accesskort till mig (ett blått) hihi hon är såååå snäll min älskade mami ♥
Och jag ska söka jobb till jag spyr lilla mamma !

Alldeles nyss så invigde jag och Rasmus våran mixer också och gjorde sån där slush med lingonsmak och det va jättegott och uppfriskande hihi :D

Lite bilder nu så hörs vi i morgon :)



KÄRLEK ♥



PUSS & KRAM !

Kommentarer
Postat av: Emma

sv; ja! Blek inte för mkt direkt vänta emellan o gör inte de misstaget som ja gjort för o bli blond. ville bli snabbt så blekte flera gånger i rad typ, usch blev helt förstört :( tur att de är bättre nu iaf=)

2010-06-13 @ 23:35:42
URL: http://onlyemmaij.blogg.se/

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥