Long time no se !

HEJ ! Det va ett tag sen !
Jag kände helt enkelt att jag inte hade någon lust att blogga för det säkert inte ens va nån som läste eller brydde sig för fem öre meeen jag dra väll ett inlägg i alla fall ! :)
Vart ska jag börja, jaaag klarade dieten i 4 dagar då jag slutade typ för er som undrade. Det va mycket svårare och göra det här hemma och inte hemma hos mamma plus att hon slutade nästan när jag började så då vart det svårare.
Any way så ska jag väll ta upp det där när jag har pengar.
Ja, ni hörde rätt, jag har inga pengar för att jag har inget jobb så enkelt är det.
Jag va tvungen att sluta på mitt jobb pga personliga skäl, vissa vet men jag vill inte skriva det här.
Så nu håller jag pp och jagar ett nytt jobb för fulla muggar för precis innan jag sluta jobbet så skaffade jag mig ett abonnemang såklart visste ju inte att detta skulle hända liskom :S
Any way såååå försöker jag klara mig på det lilla jag har kvar men det är svårt.
Till råga på det så va min söta lilla mobil tvungen att gå sönder idag också så nu kan jag inte använda den heller, då tänker jag : Vad har jag gjort för att förtjäna det här liksom? Jag va tvungen att sluta från ett jobba jag faktiskt gillade, jag skaffar abonnemang, min mobil går sönder, min garanti gick ut för 2 veckor sen.. YES alltså ! Ni måste ju tycka lite synd om mig i alla fall ? (A) ^^ hah !
Så nog med gnäll.

Vad har jag gjort mer då.... Jo jag har ju sprungit vårruset som jag sa att jag skulle göra ! :D
Det va faktiskt jättekul ! Det va 19000 tjejer som sprang och alla va fett peppade och det va hög musik och det va liksom bara allmänt mysigt eller vad man ska säga !
Dock lyckades vi hamna i sista gruppen där folk med barnvagn och stavar får gå så man fick sick sacka sig hela vägen nästan fram till mål och gjorde ju automatiskt att man fick en sämre tid efter som man hamna bakom alla som gick typ :/
Förutom det så va det jättekul och vi hade verkligen tur med vädret det va verkligen perfekt ! :)

Jag har firat Rasmus student också i Fredags va det, vi åke flak i hela 4 timmar och jag hade skitkul !
Vi åkte inne i stan och det va jättemånga som åkte omkring.
Sen vart det middag och sånt hemma hos hans mamma på kvällen med släkt och vänner :)

Igår så va jag nere i hamnen och tog en cider med två vänner till mig, det va mycket trevligt och det tackar jag för :)
Sen när jag kom hem därifrån så färgade jag blonda slingor och jag tyckte det vart bra faktiskt, tänkte lite mer ljust nu till sommaren så kanske det bleks och blir lite finare :D

Så nu får ni massa bilder från tiden som varit så hörs vi i morgon ;)




Nya hårfärgen :)



Ha det bra ! PUSS !

Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥